Fotoklubben Knäppisarna

Fotoklubben Knäppisarna
Ej inloggad [Logga in ]
Gå längst ner

Utskriftsvänlig version  
Författare: Ämne: Gula huset
Yvonne
Junior Member
**

Registrerad: 7-10-2009
Medlemmen är Offline

[*] Inlagd 7-10-2009 kl 18:42
Gula huset

Jag var med mina elever till Gula huset (bredvid Minimani). Tog denna bild som blev ganska kul :)

rorigt.jpg - 24kB

Visa anvädares profil Visa alla inlägg av användare
linuslindholm
Super Administratör

Registrerad: 10-9-2009
Medlemmen är Offline

[*] Inlagd 7-10-2009 kl 19:45

Ursäkta Yvonne, men nu får du vara exempel på hur man inte ska göra föra visa bilder här på forumet. Du har laddat upp en bild från hårdskivan din direkt in på forumet, men så får man inte göra. Du måste lägga bilden antingen i ett eget flickr- eller picasa-konto eller på egen server och länka in bilden genom att klistra in adressen till bilden mellan [img][/img] taggarna. Inte bifoga/attach en fil alltså.

Då jag fått det sagt så kan vi konstatera att bilden är rikitgt bra. Fräck och spännande effekt som gör att man tittar länge på bilden för att se vad som finns där medan den egna fantasin sätter fart och hittar på historier om vad som händer...
Visa anvädares profil Gå till användarens hemsida Visa alla inlägg av användare
Patrik
Member

Registrerad: 4-10-2009
Medlemmen är Offline

[*] Inlagd 7-10-2009 kl 20:41

What the...
Vad har du gjort Yvonne? Vad är detta? Är detta ett foto eller ett montage? Ser ut som om det skulle vara många exponeringar i en, men ändå... Jag blir helt sekaisin då jag ser på bilden men på ett positivt sätt. :) ...och där såg jag mitt i allt två fingrar... och i en "ram" finns det bara en person medan det i den andra finns åtminstone tre. Verkligen intressant bild. Nyfiken på att få veta hur du gjort och vad är det för ett gult hus ni hittat? :)
Patrik
Member

Registrerad: 4-10-2009
Medlemmen är Offline

thumbup.gif Inlagd 16-10-2009 kl 18:20

För att inte mitt tidigare inlägg skall misstolkas gör jag det kortare och på ett mer 'rättskrivet' sätt..

Jag tycker om din bild. Den är annorlunda och intressant.

Upp till toppen